Fa | En | Ar

درباره ما

همه انسانها در تمام دنیا به سرمایه گذاری فکر می کنند .اکثر افراد به دنبال کشف موقعیتهای سرمایه گذاری با ریسک پایین، مسئولیت کم و سود آوری بالا هستند . سوالی که مطرح می شود این است که با مبلغ 200 میلیون تومان سرمایه ، در شرایط اقتصادی اکنون کشور که عملا یک سرمایه اندک است چه کارهایی را می توان انجام داد ؟ قطعا می توانیم به بازارهای ارزی، طلا ، سرمایه گذاری جزئی در املاک و مستغلات ، بورس ، راه اندازی یک کسب و کار کوچک و ... که در همه این موارد پول به تنهایی کافی نیست ورود کنیم. اما فراموش نکنیم که باید تخصص و مهارت ورود به این بازارها را داشته باشیم و گرنه سرخورده با کلی تجارب ناخوشایند و از دست رفتن سرمایه مجبور به خروج شویم .
پیشنهادی ما برای شما یک پیشنهاد ویژه و مطلوب است که می تواند همه انتظارات شما را یکجا برآورده کند و آن پیشنهاد سرمایه گذاری در نخلستان تجاری است.


ایدئولوژی سازمان

ما با رویکرد توسعه و ایجاد تغییرات بنیادین در ساختار سنتی کشاورزی پا به عرضه ظهور گذاشته ایم. و با برنامه ریزی استراتژیک سعی در پیاده سازی نوعی از مدیریت داریم که همه ذینفعان، مشتریان و حامیان ایجاد توسعه پایدار در این عرصه را به منفعتی چند جانبه برسانیم .
در این مسیر با تلاش،کوشش و حمایت های کلیه مسئولین استان زرخیز بوشهر قدم هایی بلند و استوار را برداشته ایم و ایدئولوژی خود را بر مبنای توسعه پایدار، خلق ارزش و تولید محصولات باکیفیت صادراتی قرار داده ایم.
ما خودرا در ابتدای مسیری بی انتها از موفقیت می بینیم که برای این مسیر خود را آماده نموده ایم و بی شک تحقق این اهداف را بسیار دشوار می دانیم اما با امید به خداوند متعال، شوق تحقق این اهداف و حمایت های مسئولین محترم استان بوشهر، امیدوار و شکست ناپذیر هستیم.
اکنون که عزم خود را جزم کرده ایم، حاشیه ای از امنیت و ثبات را احساس می کنیم و مسیر خود را با شادی و امید به آینده طی می کنیم و این ایدئولوژی چراغ پرنوری برای روشنای مسیرهای تاریک پیش روی ماست که برای اولین بار در استان عزیزمان محقق می کنیم.

هویت برند نخلیران

هدف اصلی هویت برند نخلیران، اتخاذ استراتژی واحد و سازمان یافته است و این پیام را منتقل می کند که ما اصالت و ارزش ویژه ای برای نخل و نخلدار قائل هستیم و برای رشد اقتصادی و توسعه بیشتر در این عرصه باید در همه سطوح احساسی خوب و دلچسب برای ذینفعان، مشتریان و حامیان خود ایجاد کنیم. در حقیقت برای ما تفاوتی بین ذینفعان و حامیان وجود ندارد و همگی ارزش ویژه¬ای برای مشتریان قائل هستیم و پیرو فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای در کسب و کارمان هستیم که منجر به رضایت مشتری تا تحقق افزایش دانش و خرد جمعی برای همه ما باشد.
از این جهت در طراحی علامت تجاری خود سعی کردیم فارغ از سبک های نوین طراحی با رعایت اصول حرفه ای در روانشانسی رنگ و طراحی خطوط، در سبکی اصیل و کلاسیک علامت تجاری خود را طراحی کنیم.
لوگو ما با قرار گرفتن در کادری بسته همراه با خطوط منحنی سعی در ایجاد حس سازمان یافته بودن همراه با انعطاف پذیری را دارد که برگ نخل به منزله رشد اقتصادی و میوه شیرین خرما به منزله رضایت مشتریان از محصول و خدمات ما در این کادر قرار گرفته است .
ما همراه با سبک کلاسیک آمیخته با خلاقیت، نخل و محصول نخل را نماد خود قرار داده ایم و با استفاده از رنگ سبز، حس اعتماد مشتریان را برای هویت برند نخلیران در نظر گرفته¬ایم که با رنگ قهوه ای محصول روییده از زمین، براساس روانشناسی رنگ، حس استقامت و دوام را به مخاطبان منتقل کنیم و حمایت خود از محیط زیست و زمین پاک را هر چه بیشتر نمایان کنیم.

دانلود کاتالوگ